Sunday, February 12, 2012

54th Grammy Awards





Hallo! Grammy Awards today!!! In Czech Republic they will have direct transfer at 02:00 o´clock to 05:30 o´clock yesterday in morning. I can´t watch it, because yesterday, my "spring" holidays end!! No!!! But I have someone, who will record it for me maybe.... Because I don´t know, how to record it. I hope I will see it. I have never seen Grammy and I look forward to it. In one time in future I don ´t want to see it in television, I want to see it live! My big dream - to be star, singer <3.













Bye, Megan.

5 comments:

  1. v pohodě :)
    Se máš, že máš spousty koček, ale ty asi bydlíš v baráku a já bydlím v bytě.. :D a s tou pastou to určitě zkusím.. hned se budu koukat po obchodech ;) a to, že máš krásný rukopis- se máš... já píšu prostě tak, nějak :D :D a Grammy jsem ani jednou neviděla a ani nechci... no nebaví mě takové ty ceny v televizi, miss atp.. jen se ráda podívám na výsledek ;)

    ReplyDelete
  2. jo a psala jsem ti komentář k minulému článku, jenže jsem to asi zapomněla potvrdit :D :D

    ReplyDelete
  3. Na to bych se chtěla dívat :) a přepíšeš si mě prosím na Alice K. :)

    ReplyDelete