Friday, July 20, 2012

Pozastavení - Pause

Ahoj, je mi líto, ale musím blog pozastavit na 4 týdny. Možná se sem dostanu za 14 dní, ale asi ne. Je mi to líto, ale jinak to nejde. Nějak články mám přenastavené, ale opravdu málo.
K affs chodit nebudu po tuhle dobu, je mi to líto, ale bohůžel nemohu. Prosím nemažte si mě. Pokud to bude možné, tak se ozvu za těch 14 dní.
Tak, opravdu si užijte prázdniny. Neseďte u počíteče a jděte ven! ;) :)

Vaše Megan.
Zdroj obrázku: Google
___________________________________________________________________
I´m sorry, but I must suspend this blog for 4 weeks. Mybe I will get there after 14 days, but I think not. I´m sorry, but I can´t do nothing else. Some articles I have reconfigured, but really few.
Affs, please don´t delete me. I will not write comments to you blog for 4 weeks, maybe after 14 days I will write some comments. But I don´t think so.
So, really enjoy holidays and summer. Don´t sit in front of notebook and go out! ;) :)

Your Megan.
Source of picture: Google

1 comment: