Sunday, October 28, 2012

Pause - Pozastavení

Ahoj, tak už jsem zase tu. Dnes chci oznámit, že budu pozastavovat, ale jen článkově. Asi do 25.11.2012. Mezitím nebudu psát žádné články, budu jen sbírat nápady na články, a to proto, jelikož jsem už uplně bez nápadů.
Co se týče affs, tak vaše blogy v tu dobu obíhat budu, ale jen trochu. Chci se trochu vzdálit od tohoto virtuálního světa na chvíli. Prosím, nemažte si mě. Momentálně mám jen dvě aktivní affs, a to Veverku a Kajush. Všechny ostatní přestaly na svůj blog chodit. BaruShe se někam přestěhovala, tak jsem jí tedy napsala mail, jak chtěla, ale neodpověděla, čili jsem ji rovnou vymazala. Tento článek ani nebudu psát v angličtině.

Tak ahoj, Megan ;)
_____________________________________________________________________
Hi, this article I will not write in english, because I don ´t have any english affs. It´s only that I ´m pausing this blog to 25.11.2012, because I don ´t have any ideas what to write articles about.

Bye, bye, Megan ;)

3 comments:

  1. Ok :/ Pak mi napiš až blog zase spustíš ;)

    ReplyDelete
  2. Ahoj :) zase jsem zavítala a ty pozastavuješ :( :D jen, že rozjíždím blog a jsem ráda, že mě máš pořád v Affs :)

    ReplyDelete