Tuesday, April 17, 2012

New dess

Ahoj, tak sem se rozhodla udělat nový design. Tamten starý tam byl už hrozně dlouho. Tenhle se mi celkem líbí, i když je dost jednoduchý. Nějak jsem se ještě nenaučila, jak se v bloggeru dává vedle názvu blogu obrázek. Vím, že na blog.cz to jde, ale tady možná ani ne.






Jak vidíte, tak jsem právě vytvořila nový oddělovač. Je velmi jednoduchý, ale je to můj první, takže jsem spokojená. Budu určitě dělat ještě další. Dnes jsem se také naučila dělat měnící se klikačky. A jsem z toho nadšená!!





Objevila sem super program - PhotoScape. Na internetu se dá stáhnout zdarma a je opravdu skvělý. S pomocí PhotoFilteru uděláte oddělovač, avatar, klikačku....cokoliv a taky samozřejmě upravovat obrázky a fotky. Co se týče těch programů, tak v pátek končí jeden super online program na upravování fotek, a to Picnik. Objevila jsem ho někdy v lednu a je to vážně škoda. No, nedá se nic dělat. Měl hlavně super samolepky(stickers). Těch je mi vážně líto. A hrozně se mi tam líbil ten květinový rámeček.


Vaše Megan :)


(Tenhle oddělovač jsem vyrobila po tom prvním.)
(This separator I made after that one first.)

Hi, so I decide to make new design. That last one was there for long time. I like this one, it´s very simple, I know, but.....I didn´t learn, how to give picture next to logo of blogspot. In blog.cz I know it, but in blogger no. I don´t know, it´f it´s posible in blogger....maybe. But I like more blogger than blog.cz, because blogger is international and it´s from google.


 



How you see, I learn how to make separators. It´s very simple(everything is simple...), but it´s my first..so I´m happy. I will sure make anothers. Today I alsow learn, how to make changing clickable icon. Super...!!





I discover super programm - PhotoScape. On internet, you could download it free. It´s really good. With PhotoScape and PhotoFilter you can make separator, clickable icon, avatar and much more, you can alsow edit photos and pictures. What about programes, at friday will end super online program to edit photos - Picnik.I discover it in February - not much time ago. It´s really damage.....But we can´t do nothing. It has mainly super stickers and i love the flower frame. Oh no...!!



Your Megan :)

No comments:

Post a Comment